Поширені питання
Основні публічні правила обслуговування покупця в інтернет-магазині Zoopitomec.org.ua
Рекомендується ознайомитись перед оформленням замовлення.
1. Вибираючи товар, ми як продавець, пропонуємо товари, представлені на нашому сайті. Ви як покупець, роблячи замовлення, підтверджуєте, що вам підходить обраний товар з його характеристиками.
Якщо Вам надважлива характеристика товару, краще уточнити при замовленні. Іноді бренди/виробники змінюють характеристику (ребрендинг), а редактори сайту не встигають відобразити зміни на сайті.
2. Як підготувати заявку-замовлення по телефону? У замовленні-заявці по телефону або вайберу важливо підготуватися заздалегідь і виписати артикул і назву товару та ціну вказану на сайті для швидкого оформлення вашого замовлення.
3. Зверніть увагу! Всі замовлення оплачуйте на наш офіційний рахунок. Будьте уважні, оплачуючи замовлення на картку - відповідальність несе платник (покупець).
4. Фото на сайті. Увага, колір та розір товару виставленого на сайті може відрізнятися. Виробник/постачальник має право змінювати виріб і вдосконалити і не завжди попереджає нас про поліпшення/зміни. Якщо покупцеві важливий колір або зовнішній атрибут виробу, краще при замовленні це уточнити.
5. Продзвони замовлень. Ми, як продавець, залишаємо за собою право, якщо нам зрозуміле ваше замовлення по сайту - за умовчанням надіслати вам рахунок на оплату не передзвонюючи вам.
6.Терміни готовності замовлення. У середньому готовність замовлення займає 2-3 робочі дні. Можливо швидше або довше (залежить від товару та інших факторів) Термін готовності замовлення прописується в повідомленні з даними для оплати або обговорюється окремо по телефону з менеджером. У святкові/передсвяткові дні можливі затримки надсилання замовлень до 7-14 днів.
7. Замовлення надіслано інше відділення. Якщо товар об'ємний-він може не пройти за габаритами на відділення з обмеженою вагою (до 5 кг, до 30 кг), оскільки служба доставки розраховує об'ємну вагу, що відрізняється від простої ваги. У разі товар перенаправляється на інше (вантажне) відділення. Краще відразу обговорювати із менеджером запасне відділення. Ми, як продавець залишаємо за собою право - відправити ваше замовлення на найближче відділення або відділення номер №1, якщо при замовленні вами вказано відділення, яке не відповідає габаритам вашого замовлення.
8. Товар прийшов в обрешітці, і доставка дорожча. Ми пакуємо посилки згідно з умовами пошти. Деякі товари вимагають додаткової упаковки - лати за правилами перевізника пошти. Обрешітка захищає відправлення під час транспортування (застосовується для габаритних, крихких або цінних відправлень). У такому разі вартість доставки буде вищою за звичайну і за рахунок одержувача.
9. Відправлений товар зберігається на складі відділення пошти до 4 днів, потім автоматично відправляється назад за рахунок клієнта.
10. Телефони вказані на сайті не відповідають. Не переживайте, у найближчий вільний робочий час наші менеджери Вам передзвонять.
11. Товар у статусі ПІД ЗАМОВЛЕННЯ - уточніть, можливо товар вже в наявності. Або ми зорієнтуємо по термінах очікування, а також перевіримо актуальність ціни.12. Товару немає. Наявність можна уточнити у менеджера. Іноді товар може закінчуватись дуже швидко або товар заброньований іншим клієнтом. У будь-якому випадку, якщо раптом ви сплатили замовлення, а товар закінчився - не хвилюйтеся, ми запропонуємо вам аналог або повернемо ваші гроші.
13. Товар, який ви хочете купити не знайшли на сайті. Не хвилюйтеся, ми додамо його в ручну. Дуже багато товарів, які ми можемо вам продати - але вони ще не додані на сайт, тому що для цього потрібен час, фото, опис і т.д.
14. Іноді, з метою економії часу та інших внутрішніх процесів магазину, менеджер може запропонувати Вам відправку товару зі складу безпосередньо Новою Поштою. Ви сплатили-ми відправили. Це швидко, зручно та за гарною ціною.
15. !!! Відправка Нова Пошта/ Укрпошта мається на увазі - відправка з нашого складу, не зі складу нова пошта/ укрпошта. Кур'єр до нас приїжджає та забирає.
16. Накладений платіж. Послуга післяплати оплачуватись додатково при заборі товару (При 100% оплаті ви економите двічі!) При післяплаті беремо аванс від 30 % вартості замовлення. Якщо не забираєте, аванс не повертаємо. Послуга післяплати -додаткові витрати тому до ціни замовлення додаємо 10-15%. Також на деякі товари та в деякі періоди часу компанія може відмовити у післяплаті і якщо вам це не підходить ви маєте право відмовитися від замовлення.
17. Зверніть увагу! При скасуванні раніше підтвердженого/оплаченого замовлення через "передумали" - клієнт оплачує 10 % від вартості товару в замовленні, покриваючи таким чином витрати компанії з обслуговування та консультації.
18. При поверненні товару – не з вини продавця – транспортні витрати оплачує покупець. Кошти за товар повертаються протягом 7 робочих днів.
Як знайти роздрібний магазин і точку видачи замовлень інтрнет-магазину?
Наші магазини і як нас знайти:
1. Правий берег м. Київ
М. Петрівка- Дорогожичі.
Адреса: м.Київ,вул.Копилівська, буд.2.
( Бокова частина будинку дивиться в сторону метро Петрівка( Почайна) зі сторони вулиці Кирилівська( Фрунзе), зелені двері, є дзвінок.
Заїзд автомобілем:
1) з вулиці Копилівська, між будинком 2а і 2б, до кінця і праворуч до кінця великого бетонного блока- магазин. Пішки 5 метрів вперед і праворуч.
2) Заїзд з вулиці Кирилівської в сторону стадіона "Спартак"- перед мостом завертаємо праворуч і проїжджаємо вперед по тротуару. Буде вивіска "Зоотовари".
3) Пішки: зупинка "Кирилівська церква" або Куренівський Парк. Від метро Петрівки і м. Дорогожичі( всі маршрутки, що проїжджають до зупинки" Кирилівська церква".
Від метро Лук'янівська чи Виноградар- всі маршрутки, що їдуть до зупинки Куренівський Парк.2. Лівий берег м. Київ
м.Харківська, проспект Бажана 38, вхід ТЦ Клевер (CLEVER),
(поруч - Супермаркет VARUS, Аптека Подорожник )Графік роботи: 11:30 - 20:00