Кошик
1693 відгуків
Очікується товар - зателефонуйте, можливо він вже на складі!Купить Попугая
ZOOpitomec - Зоотовари, Улюбленці
+380 (94) 855-01-90
+380 (94) 855-01-90
+380 (44) 355-01-90
+380 (99) 368-66-12

Поширені питання

  • Як знайти роздрібний магазин і точку видачи замовлень інтрнет-магазину?

    Як нас знайти:  орієнтир.
    М. Петрівка- Дорогожичі.
    Адреса: м.Київ,вул.Копилівська, буд.2.
    ( Бокова частина будинку дивиться в сторону метро Петрівка( Почайна) зі сторони вулиці Кирилівська( Фрунзе),  зелені двері, є дзвінок.
    Заїзд автомобілем:
    1) з вулиці Копилівська, між будинком 2а і 2б, до кінця і праворуч до кінця великого бетонного блока- магазин. Пішки 5 метрів вперед і праворуч.
    2) Заїзд з вулиці Кирилівської в сторону стадіона "Спартак"- перед мостом завертаємо праворуч і проїжджаємо вперед по тротуару. Буде вивіска "Зоотовари".
    3) Пішки: зупинка "Кирилівська церква" або  Куренівський Парк. Від метро Петрівки і м. Дорогожичі( всі маршрутки, що проїжджають до зупинки" Кирилівська церква".
    Від метро Лук'янівська чи Виноградар- всі маршрутки, що їдуть до зупинки Куренівський Парк.
  • Як оформити замовлення?

    Основні публічні правила обслуговування покупця в інтернет магазині Zoopitomec.org.ua

    Рекомендується ознайомитися перед оформленням замовлення.

    1. Як оформити замовлення-заявку і придбати? Замовлення-заявка оформляється через сайт, через вайбер або за телефоном, вказаним в контактах. У пріоритеті заявки подані через сайт або через контактний вайбер. По телефону приймаємо замовлення у випадку терміновості, якщо в замовленні до 3 позицій, у разі неможливості залишити замовлення через вайбер або через сайт в порядку черги.

    2. Як підготувати заявку-замовлення по телефону? В замовленні-заявці по телефону або по вайберу важливо підготуватися заздалегідь і виписати артикул і назва товару і ціну вказану на сайті для швидкого оформлення вашого замовлення.

    3. Статус замовлення-заявки. Заявка-замовлення стає в статус замовлено якщо: погоджено всі з менеджером по телефону і ви, як покупець і ми, як продавець домовилися на умовах влаштовують 2 сторони. В умовах ми проговорюємо назву товару, ціну, кількість, терміни готовності замовлення. Також якщо вам відправлений рахунок на оплату без дзвінка –значить, що ми з вами домовилися і ваше замовлення в роботі.

    4. Фото на сайті. Увага колір виробу або виставленого товару на сайті може відрізнятись. Виробник постачальник має право змінити виріб і вдосконалити і не завжди нас попереджає про поліпшення/ зміни. Якщо покупцеві важливий колір або зовнішній атрибут вироби, то краще при замовленні це уточнити і обговорити заздалегідь з менеджером нашого інтернет-магазину.

    5. Продзвони замовлень. Ми, як продавець, залишаємо за собою право, якщо нам зрозумілий ваш замовлення з сайту - за замовчуванням надіслати вам рахунок на оплату не перезванивая вам.

    6.Терміни готовності замовлення. У середньому готовність замовлення займає 2-3 робочих дні. Можливо швидше або довше (залежить від товару та інших чинників) Термін готовності вашого замовлення прописується в повідомленні з даними для оплати, або обмовляється окремо по телефону з менеджером.

    7. Зверніть увагу! У святкові/передсвяткові дні (за 1 тиждень до і після) можливі затримки замовлень. Терміни готовності можуть складати 7-14 днів. У зв'язку з різким збільшенням замовлень - збільшується навантаження на складах, у постачальників, у нас і в служби доставки. Тому строки можуть зсуватися. Ми робимо все можливе, щоб ваш товар прийшов у час!

    8. Замовлення відправлений на інше відділення. Якщо товар об'ємний-він може не пройти за габаритами на відділення з обмеженим вагою (до 5 кг, до 30 кг), так як служба доставки розраховує об'ємна вага посилки, відрізняється від простого ваги. У такому випадку товар перенаправляється в інше (вантажне) відділення. Краще відразу обговорювати з менеджером запасне відділення. Ми, як продавець залишаємо за собою право відправити ваше замовлення на найближче відділення або відділення №1, якщо при замовленні вами зазначено відділення не відповідає габаритам вашого замовлення.

    9. Товар прийшов до решетування, доставка дорожче. Ми пакуємо посилки згідно з умовами пошти. Деякі товари вимагають додаткової упаковки - решетування. Обрешітка захищає відправлення під час транспортування (застосовується для габаритних, крихких або цінних відправлень). У такому разі вартість доставки буде вище звичайної.

    10. Телефони вказані на сайті-не відповідають. Не переживайте, в найближче вільне, робочий час наші менеджери Вам передзвонять.

    11. Заказ оплачен ОНЛАЙН (пром-оплата, лик-пей оплата и др.) менеджер не звонит! В целях экономии времени такие оплаченные по умолчанию заказы мы не перезваниваем, а сразу берем в работу. Ваш заказ в работе-ожидайте отправку.

    12. Товара нет в наличии. Наличие можно уточнить у менеджера. Иногда товар может заканчиваться слишком быстро или товар забронирован другим клиентом. В любом случае, если вдруг вы оплатили заказ, а товар закончился - не волнуйтесь мы предложим вам аналог или вернем ваши деньги.

    13. Товар который вы хотите купить не нашли на сайте. Не волнуйтесь, мы его добавим в ручную. Очень много товаров, которые мы можем вам продать – но они еще не добавлены на сайт, так как для этого требуется время, фото, описание и т.д.

    14. Иногда, в целях экономии времени и других внутренних процессов магазина, менеджер может предложить Вам отправку товара со склада напрямую Новой почтой. Вы оплатили-мы отправили. Это быстро, удобно и по хорошей цене.

    15. !!! Отправка Нова Пошта/ Укрпошта подразумевается - отправка с нашего склада, не со склада нова почта/ укрпочта. Курьер к нам приезжает и забирает.

    16. Наложенный платеж. Услуга наложенного платежа оплачиваться дополнительно на месте забора товара у курьерской почты.(При 100% предоплате вы экономите дважды!) При наложенном платеже берем аванс от 25 % стоимости заказа. Если не забираете, аванс не возвращаем. Услуга наложенного -дополнительные расходы поэтому к цене заказа добавляем 10-15%. Также обратите внимание что на некоторые товары и в некоторые периоды времени компания может отказать в наложенном платеже и если вам это не подходит вы имеете право отказаться от заказа.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner