Поширені питання
Як дотримуються права про персональні дані в нашому інтернет-магазині?
Покупець даєвольну погоду про використання персональних і особистих даних, якщо залишає компанії свої персональні дані під час оформлення замовлення. Персональні дані використовуються для згладження замовлення та відправлення кур'єрської служби. Для інших цілей ми не використовуємо персональні дані.Як знайти роздрібний магазин і точку видачи замовлень інтрнет-магазину?
Наші магазини і як нас знайти:
1. м. Київ
М. Петрівка- Дорогожичі.
Адреса: м.Київ,вул.Копилівська, буд.2.
( Бокова частина будинку дивиться в сторону метро Петрівка( Почайна) зі сторони вулиці Кирилівська( Фрунзе), зелені двері, є дзвінок.
Заїзд автомобілем:
1) з вулиці Копилівська, між будинком 2а і 2б, до кінця і праворуч до кінця великого бетонного блока- магазин. Пішки 5 метрів вперед і праворуч.
2) Заїзд з вулиці Кирилівської в сторону стадіона "Спартак"- перед мостом завертаємо праворуч і проїжджаємо вперед по тротуару. Буде вивіска "Зоотовари".
3) Пішки: зупинка "Кирилівська церква" або Куренівський Парк. Від метро Петрівки і м. Дорогожичі( всі маршрутки, що проїжджають до зупинки" Кирилівська церква".
Від метро Лук'янівська чи Виноградар- всі маршрутки, що їдуть до зупинки Куренівський Парк.Графык роботи: 10:00-19:00(20:00)
2. м. Київ
прсп. Володимира Івасюка, 24 (Оболонь) Зоомаркет ZOOPITOMEC
Орієнтир: м. Мінська, парковка Райффайзен банк.
Графік роботи: 10(11):00 - 20(21):00
Основні публічні правила обслуговування покупця в інтернет-магазині Zoopitomec.org.ua
Рекомендується ознайомитись перед оформленням замовлення.
1. Вибираючи товар, ми як продавець, пропонуємо товари, представлені на нашому сайті. Ви як покупець, роблячи замовлення, підтверджуєте, що вам підходить обраний товар з його характеристиками.
Якщо Вам надважлива характеристика товару, краще уточнити при замовленні. Іноді бренди/виробники змінюють характеристику (ребрендинг), а редактори сайту не встигають відобразити зміни на сайті.
2. Як підготувати заявку-замовлення по телефону? У замовленні-заявці по телефону або вайберу важливо підготуватися заздалегідь і виписати артикул і назву товару та ціну вказану на сайті для швидкого оформлення вашого замовлення.
3. Зверніть увагу! Всі замовлення оплачуйте на наш офіційний рахунок. Будьте уважні, оплачуючи замовлення на картку - відповідальність несе платник (покупець).
4. Фото на сайті. Увага, колір та розір товару виставленого на сайті може відрізнятися. Виробник/постачальник має право змінювати виріб і вдосконалити і не завжди попереджає нас про поліпшення/зміни. Якщо покупцеві важливий колір або зовнішній атрибут виробу, краще при замовленні це уточнити.
5. Продзвони замовлень. Ми, як продавець, залишаємо за собою право, якщо нам зрозуміле ваше замовлення по сайту - за умовчанням надіслати вам рахунок на оплату не передзвонюючи вам.
6.Терміни готовності замовлення. У середньому готовність замовлення займає 2-3 робочі дні. Можливо швидше або довше (залежить від товару та інших факторів) Термін готовності замовлення прописується в повідомленні з даними для оплати або обговорюється окремо по телефону з менеджером. У святкові/передсвяткові дні можливі затримки надсилання замовлень до 7-14 днів.
7. Замовлення надіслано інше відділення. Якщо товар об'ємний-він може не пройти за габаритами на відділення з обмеженою вагою (до 5 кг, до 30 кг), оскільки служба доставки розраховує об'ємну вагу, що відрізняється від простої ваги. У разі товар перенаправляється на інше (вантажне) відділення. Краще відразу обговорювати із менеджером запасне відділення. Ми, як продавець залишаємо за собою право - відправити ваше замовлення на найближче відділення або відділення номер №1, якщо при замовленні вами вказано відділення, яке не відповідає габаритам вашого замовлення.
8. Товар прийшов в обрешітці, і доставка дорожча. Ми пакуємо посилки згідно з умовами пошти. Деякі товари вимагають додаткової упаковки - лати за правилами перевізника пошти. Обрешітка захищає відправлення під час транспортування (застосовується для габаритних, крихких або цінних відправлень). У такому разі вартість доставки буде вищою за звичайну і за рахунок одержувача.
9. Відправлений товар зберігається на складі відділення пошти до 4 днів, потім автоматично відправляється назад за рахунок клієнта.
10. Телефони вказані на сайті не відповідають. Не переживайте, у найближчий вільний робочий час наші менеджери Вам передзвонять.
11. Товар у статусі ПІД ЗАМОВЛЕННЯ - уточніть, можливо товар вже в наявності. Або ми зорієнтуємо по термінах очікування, а також перевіримо актуальність ціни.12. Товару немає. Наявність можна уточнити у менеджера. Іноді товар може закінчуватись дуже швидко або товар заброньований іншим клієнтом. У будь-якому випадку, якщо раптом ви сплатили замовлення, а товар закінчився - не хвилюйтеся, ми запропонуємо вам аналог або повернемо ваші гроші.
13. Товар, який ви хочете купити не знайшли на сайті. Не хвилюйтеся, ми додамо його в ручну. Дуже багато товарів, які ми можемо вам продати - але вони ще не додані на сайт, тому що для цього потрібен час, фото, опис і т.д.
14. Іноді, з метою економії часу та інших внутрішніх процесів магазину, менеджер може запропонувати Вам відправку товару зі складу безпосередньо Новою Поштою. Ви сплатили-ми відправили. Це швидко, зручно та за гарною ціною.
15. !!! Відправка Нова Пошта/ Укрпошта мається на увазі - відправка з нашого складу, не зі складу нова пошта/ укрпошта. Кур'єр до нас приїжджає та забирає.
16. Накладений платіж. Послуга післяплати оплачуватись додатково при заборі товару (При 100% оплаті ви економите двічі!) При післяплаті беремо аванс від 30 % вартості замовлення. Якщо не забираєте, аванс не повертаємо. Послуга післяплати -додаткові витрати тому до ціни замовлення додаємо 10-15%. Також на деякі товари та в деякі періоди часу компанія може відмовити у післяплаті і якщо вам це не підходить ви маєте право відмовитися від замовлення.
17. Зверніть увагу! При скасуванні раніше підтвердженого/оплаченого замовлення через "передумали" - клієнт оплачує 10 % від вартості товару в замовленні, покриваючи таким чином витрати компанії з обслуговування та консультації.
18. При поверненні товару – не з вини продавця – транспортні витрати оплачує покупець. Кошти за товар повертаються протягом 7 робочих днів.